Retourneren & klachten

Retourneren

Retourneren

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Vervolgens heb je ná je annulering nog 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige bedrag inclusief de verzendkosten gecrediteerd. De verzendkosten om het pakket terug te sturen zijn wél voor eigen rekening.  

Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, gebruik hiervoor dan het ‘herroepingsformulier’ en vraag ons om het retouradres. Je bestelling met alle geleverde toebehoren moeten in de originele staat en verpakking aan Time to Sparkle worden teruggestuurd. Wanneer wij deze in goede orde hebben ontvangen, storten we het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen weer aan je terug. 

Meer informatie over het herroepingsrecht vindt je in onze Algemene Voorwaarden.

Klachten

Er kan helaas altijd iets misgaan. In geval van vermissing of breuk vragen we je vriendelijk om dit direct aan ons te mailen via info@timetosparkle.nl. Bij breuk vragen we je ook om foto’s mee te sturen. We gaan er van uit dat we altijd samen tot een oplossing komen maar mocht het niet lukken dat is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur via http://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil .

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ben je 18 jaar of ouder?

0
Geen producten in je winkelmand